Friday, October 22, 2010

i love shoes

Okeyy and hello fellas , Im ALIA and thank you . ahhhh boringg tuka tukarr , sorry lama tak update 'kuno' dengan buku japp sorry ea , aloloohh rindu ea . nahh sekaranggg aku tak ada idea , aku bosan , dan bila bosan mula lah tangan aku nak click sana sni bila bukak jeh website tuu nak bukak website neyyy . ahhh lame . Okeyyy change topic


I want shoes , high heels oh please oh please , okey buat muka minta kaki mesti dapat nantyy aihh okeeyyy i dont know why but kdg kdg rasa mcm rimas pakai heels , but if pakai heels dgn baju kurung cotton , I say a big YESSS soo . woahhh lawa kan ah ah jap jap make up siikittt haa nahh . cehh okeyy



I dont know why but i love high heels or shoes or whtever . ahhh please buy me one nakk , pleaseee !
harr harr harr











Okeeyyy its enoughhh , okeyy dah dah cukupp lahh hanya gamba jehh buat I terpukauu okeeyyy clap your hands kita dah berjayaaa rasa nak pakai high heels . Ohhh obses . mana nak cari heels yang lawaa , bg tahu okeyy . I want to buy one . Oh sukaa (: *maaf memangg saya mcm neyy bila tertgok benda lawa padahal kita tak penah pun seobses mcm neyy tetiba pulakk gamba tuu buat saya terpukau begini lahh =.=' arrrgggghhh STUPIDDD .


*jyeahh , i love You

No comments:

Post a Comment