Monday, October 25, 2010

:|

Maaff saya jadi teruja apabila saya bagi awak ini :





HAHA , dan silaa tampaarr muka saya kejaappp sebab saya jadi begituu eksaited dan rasa macam dalam mimpi . Okeyy maafff , pffttt , tak sukaa tutup muka tak pun kan kan tutup page belog ney eh eh (: aku tak kesaaahhh sebab tuu hak korang nak baca kehh tak en en ? fuhhhh okeeeeyyy . dan dan aku memangg sangat teruja dan rasa macamm ahhhh betul ke nie ? HAHA yeh yehh tuu memang betol leeya kau tak mimpi , sian kauu . Okeyy pongg (: last last dia balas , okeyy this is best part , tadaaaahhh :







Ahhhh , awak terima kasihh , sajehh jehh mengada sebab rinduu , adoyyy , malu malu cat pulakk I . ahhh okeyy dah dah jangan overrr , =.=' sajeee aku sukaaa biarlahh kann . booo kat kau , kau dan kau .



*HAHA , maaf kali neyy post macam jiwanngg terlebihh =.=' bagi aku takk pun sebenarnyaa .




No comments:

Post a Comment