Friday, October 1, 2010

No idea -.-'

Hoy hoyy , kita dah nak periksa lahh woyy lagi 2 weeks jehh . Hadoyy tak sedar sedar lagikk lahh kau ney leeya -.-' maaflahh saya memang suka bermain . Ya ALLAH , cepatnya dah nak periksa akhir tahun , kan bagus tak periksa , haa tapi semua ne lumrah dalam kehidupan kan kan ?

sapee tahuu kita dah masuk bulan october , siapa tahu sila angkat tangan dan tampar muka sendirri . woahh sakitt kan , HAHA macam macam benda ada dalam bulan october haihh , birthday orang lahh , orang nak pegi haji , sekolah buat activity and and macam macam jehh ==' yang pentingg time tengah exam final tuu BIRTHDAY aku baru lepas sehari , macam mana aku nak sambut :'( goshh . memang kejam cikgu keh JPN PERAK bagi tarikh 18 october . haihhh , kena lahh sambut awal dengan semua orang cehhwahh tak tak sambut lepas exam final , kena minta permission parents lahh dulu , sebelum diorang berangkat pegi menunaikan rukun islam yang ke-lima . woahhhooo .

Okey dah dah , yang penting bila parents aku tak ada dekat rumah , bnyak aktivity di berikan kepada aku , supaya aku tidak buat activity yang tak masuk akal , maklum lahh aku kan active , active lahh sgt , active bercakap adalahh , orang puasa aku bising then mula lah kata , 'wehh kau tak puasa ea?" terdiam terus aku sambil senyum tersipu malu , dah dah nak kena lempang diam . ceyt

dah lahh , aku bab bab merapu nombor 1 , kan bagus aku dalam kelas dapat paling highest tak adalah nak memerah otakk .


H A H A , okey semua , hve fun this year next year You must work harder than this year . get it ?






*Selamat menjawab kertas peperiksaan AKHIR TAHUN semuanyaa :D

No comments:

Post a Comment