Wednesday, September 22, 2010

Aku buntu tak tahu nak bagi hapee -.-'

woiii , korangg bagi lahh idea kat aku , aku buntu gilaa nak bagi apa , duit memang dah cukupp , cehhwaahhh ayat tohhh tak tahan aku . Errr , takot nanti bagi dia tak sukaaa , dia en ramai peminat , yelahh kita punya hadiah neyy tak cantikk , ceytt . ddengar tak awakk saya kumpul duit tau nak beli dekat awak hadiah yang SEPECIAL , haa tengok lahh betapa sayangnyaa saya dekat awakk , baik awak hargai cepat kalau takk aku tak nak bagi nanti haa kan kan . kau sayang aku ? haa apaa ? tak dengar . ohh okey okeyy . RAHHSIIIAAAA (:


Ohh tiba tiba surpriseee , nahh hadiah yang tak seberapa utk anda . hee bila nak celebrate dengan awak entahh -.-' addooyy biasalahh susah nak keluar sekarang apa apa nak kena booking biasalahh VVIP ceh cehhh dengar tuu , kita dah masuk tv harituu interview anis adams , dia seorang ibu tunggal yang tinggal di Kampung fasa ? tak ingatt lupaa pulakk , HAHAH


Makcik Anis seorang ibu tunggal yang sentiasa tabah menghadapi cubaan dalam hidupnyaa , kami tidak dapat siarkan cerita dia di TV ,sebab dia tak nak orang lain tahu kisah dia yang sedih tuu kan makcik Anis T.T saya mendengar nyaa sampai berkerut kerut dahi *sebab aku tak faham apa kau cakap . HAHA
tapi maaflahh kami krew yang tak terkenal hanya mampu memberikan dorongan dan semangat , kami tidak mampu membuat liputan siaran langsung jadi ceritanya tidak dapat disiarkan di mana mana stesyen TV samaada aduan rakyat , bersamamu , jejak kasih atau iklan iklan tertentu ,yang mampu kami buat ialah menayang gambarnya sajehh kan krew krew semua ? okeyy dah dah fullstopp , tak ada kena mengena dengan hadiah ahhh.


Haa okey okeyy , cehhcehhh awakk , nanti kita balut nicely then bila jumpa You I terus bagi , awhhh
terharu tak ? ohh janganlahh malumalu , nahh amek lahh . heee senyuman mu membuat hatikuu teruja lahhh .



sincerely,
Aleeyaaroslan

2 comments: