Thursday, September 2, 2010

Oyy dengar ney . Hmm , aaaaa , apa ehh . Oh haa , ehhh jupp apa neyy . Mana nak mula neyy . Haa okeyy tahu dah . Ehh kau neyy perasan tak kau cakap macam keling , terok tol bahasa kau guna neyy , maju lah sikit dik oyy , Kata nak jadi pelajar terbaik Bahasa Melayu , aihh sedih nyaa aku tengok kau ney leeya . aih , diam ahh.
Okeyy okeyy mulakan . Eheeemm eehhheemm *sakit tekak . Oyy , tadi saya pegi sekolah . Ya ALLAH sikit lah orang datangg , rasa macam terharu pulak nengok nya . yelah kan . kau bayangkan lah sekolah aku tuu majoritynyee ramai duduk asrama yangg oi , so bolehh nmpak sangat budak outsiders tak datang , tapi bagi aku sudah biasa dengan perangai remaja di sekolah aku , biasalahh Pengetua baru tak datangg lahgii , jadi apa lagi kan kau , kau dan kau pun amek lahh cuti awal kan ? haa aku tahu tak yahh gitau aku pun tahu dah.

hee sebutt pasal cuti awal , sekola aku baik lahh sangat sangatt , dia bg cuti dua mggu you , DUA MINGGU tuu highlight sikit kasi bold sikit biar terang korang boleh nmpak kan ? kalau tak nampak sangat pakai spec , still tak nampak jugakk haa buta lahh tuu sian -.-' . Mula nyaa kena balik jumaat mggu cuti raya tuu tapi cikgu pun bercakap dan berdusta lahh di atas pentas tadi dengan mengatakan , ''saya dah cuba yang terbaik utk mendapat kan pengesahan dari PPD , tapi malangnya PPD sampai sekarang tidak memberikan respon bla bla bla dan etc'' Oh macam tuu ke cikgu , saya faham , tapi akhirnya cikgu cakap macam neyy ''err , tak pehh lahh saya rasa awak cuti jeh lahh sampai ahad tuu baru balik sekolah 19 sept tuu *bagi budak asrama yeah amek perhatian di situu .'' Cikgu macam berbisik dekat microphone tuu nampak kelakar . Jadi semua nyaa HORREEYY HOORREEEEYY cikgu bagi cuti sampailah hari ahad , tak kehh best fuhhh fuhh sayangg ahh cikgu , GO GO SEKOLAH VOKASIONAL .

Ehh lari topic pulak . Ehheeemm eheeemm , di sini saya ingin mengucap kan selamat hari raya aidilfitri kepada semua . Tahniah sebab anda semua berpuasa penuh , harap kita dapat berjumpa lagi Bulan RAMADHAN tahun hadapan kan kan :)


Yours sincerely ,
Aleeya .

1 comment:

  1. the stories so long and i'm getting bored after that ... ahha=) need a picture bwu la happening. kui3 ....

    ReplyDelete