Monday, September 6, 2010

malas yang teramat sangatt -.-'

Woyyy sorry lahh , hmm saya nakk mohon maaf zahir & batin kepada semua , di sekolah , di belog , di formspring dan di facebook neyy . errr . Maaf lahh sayaa malas nak men-tag korang sebab rasa malas tuu menyelubungi jiwa ini , woahh ayat , amekk kau . haa , dekat sini senangg aku nak cakapp , aku minta maaf dari hati ke hati . hee , hmm sorry lahh kali neyy memang tak ada idea langsungg , sebab ingat nak balik kampung , raya , minta duit raya , penuh kan beg dompet dengan duit . tuu yang lambat nak update nyaa -.-' hee alaa lagipun korang bukan ada masa nak view blog aku kan kan . errr aku paham sangat dahh (: so , for the last entry for this while aku just nak ucap

Selamat Hari Raaaayyyyaaaaaaaaaa , maaf zahir & batin .

haa , dahh tulahh ucapan kali neyy yang mampu aku ucaapkan . aww jangan terharu tau you :) byee semuaaa . Selamat baliiikkkkk kampuunnnnggg yehh .

No comments:

Post a Comment