Thursday, November 4, 2010

no title -.-'

geee ,I felt very happy , sebab sebab tteeetttt aku tak tahu . nahh , act , Im just wasting my time depan laptopp tahuu . Ahhh mcm "wehh kau nehh tahun depan nak SPM" err tuu kan tahun depan bg lahh tahun nehh rest sikit . Are you kiding ? REST ? wehh otak letak kat lutut keh ? aihh kauu . haisshhh
Okehh its not like 24H berhadapan dgn buku , bg lah rehat jugak , so now aku nak rehat aku malas nak fikirr , ahhh results final pun not bad , semua down gila gila dan gilaa , gaya mcm "KECEWAAA" .


Its seems like , semua berubah sekaranggg , Semua jadik sebukk dgn hal masing masingg . I want my old old time . Time TADIKAA tuhh woaahhh , HAHA yangg tuhh best , makan aiskrim sampai tumpah , then ada secret admirer time kecik *padahal tak ada pun dulu T_T . lepas tuhh pulakk main kejar kejar , ada kawan time childhood , then then malam malam dapat peluk mama dgn abah sebelum tido , lepas tuhh dapat barang yang kita nak , lepas tuhh , bila jatuh , sedih dan lepastuhh menangis lagikk , ada mama dan abah yang selalu ada disisi dan pujukk , lepas tuhh kan kan bila kita keccewa keh apa , mak ayah kita akan selalu sokong kitaa , Dann aku rindu kan saat tuhh . Tapi sekarang semuanya dah berubahh dan saat tuhh hilang dan menjadi kenangan buat aku . Apabila berada di samping mama abah yang tercinta , dan orang orang yang selalu mendukung aku membuat sesuatu sudah memadai bagi aku . Dan aku berterima kasih kepada-Nya sebab DIA telah mengirimkan orang orang yang sentiasa menasihati , mendukung , menyokong , mengkritik dan menyelesaikan masalah bersama , mengharungi suka dan duka jugaaa (:



*kijaappp , panjang nyaa . Aku tukar topicc


2 comments:

  1. haha...perenggan yang pertame tu macam 3 orang tengah bercakap taw tak..? HAHAH

    ReplyDelete
  2. HAHAH sajehhh , tulis biar orangg pening kepalaa

    ReplyDelete