Tuesday, November 30, 2010

Bulan duaabelasss-sahh :D

Semalam 30/11 which means hari ni dah bulan 1 december , are you get it ? DECEMBER wehh , HAHA pejam celik pejam celik dah DECEMBERR , dan bila DECEMBER mula lahh ada sale , nak habis kan stock kat kedai . whopss , mulalahh ramai orang pegi window shopping , dan bila bulan DECEMBER , mula lahh semua sebok nak beli buku rujukan utk next year , beli baju sekolah , kasuut sekolahh , WAHHHH (!) betapa busy nya bulan DECEMBER tuuu wuuu -.-' terpegun tak ? TAKK CIKGU . HAHA . Okehh sila maklum kan yeh sesiapa , rasa dia dalam mimpi sila lahh sedar woihh , haihh rasanyaa macam dua hari lepas baru start cuti skrg dah bulan DECEMBER wehhh betapa lajunyaa masa , dan next year pulakk . Eh eh aku dah FORM FIVE wehh , SENIOR dekat sekolahh T_____________T aku rasa terharuuu wwuuuuhhh , haa menangis dah nehh . *okeyy aku bukan berlagak , diam kau , dushh dushh . haiyakkk , tendang , kung fu , silat , taekwondo . amek kau diam . HAHA okey okeyy , hmm dan bila december , nak kena daftar tuition itu ini . okehh aku sedihh nanti next year dah kena buat semua benda nehh tak boleh rehat dahh wehh mcm tahun nehh kan , haishh TOLONGLAHHH .


Chapter for next year :')
-TV ? confirm lahh kena kurangkan , no moree indons , koreans , malays ;)
-Tuition , PLEASEEE (!) aku tak tahu berapa tuition kena pergi
-Telephone . bolehh gunaa , tapi tak boleh dahh dengan phone sangatt , ewahh sesuka hati yeh kau mentang mentang nak text-ing , bolehh pulak mcm tuh =='
-Newspapers , kena banyakkan tgok news tak bolehh hiburan , harharrr *diam kau -.-'
-FACEBOOK , BELOGSEPOTT . Kena KURANGKAN (!) so jaranglahh saya nak update nanti ,
-Holidays ? =____________=' tak ada dah nanty , percayalahh .
-24 hours , 7 days in a week , only form four books and form five books . *okehh nehh dasarr kaki penipu -.-' HAHA
-bulan bulan awal jehh aku nakk nampak relax boleh kan , mama , abah ? Pleaseee .





okehh next year memang tough utk aku , aku kena korban macam dulu duluuu tuh time PMR tuh alahh yang tuh lahh kan . fuhh ngeri lahh , aku rasa . wehh bulu roma aku naik time aku taip nehh , MINTAK MAAFF -.-' duhhh , apa kau mengarut entahh . dah diam . tuh jeh lahh kot . So DECEMBER , nehh lahh masanyaa nak kena ulangkaji balik apa yang aku dah belajar this year I mean 2010 woihh ==" . har harr , aku rasa start-ing parents aku balik dari haji , memang nak ajak diiorg beli buku rujukan . ramai ramailahh pegi kedai buku beli BUKU RUJUKAN yang sesuaii untuk umur anda . Thank You . ting tonggg :D HAHA *fuhhh bagus takk . halamaakkaihhh , macam best jeh DECEMBER nehh , bunyi dia macam neh "its time for revising your old-old memory with books -.-' " ahhh meluat rasanyaa . tapi itulahh realiti nya leeya . open your eyes bigger , next year kau dah nak SPM , so fikir lahh (:

4 comments:

  1. hahaha,ko nie bwat aku takut jer nak masuk taon dpan.dah ar byak kejer x siap agi.hahaha.

    ReplyDelete
  2. HAHA macam aku siap jeh kerja yg cikgu bagi anith oii , nehh pun aku tak buat apa apa lagikk , still tgah cari yang pasal fruits tuh , folio literature belum buat =.='

    ReplyDelete