Wednesday, August 25, 2010

Homaigodd -.-'

Apabila berpuasa kau akan rasa dahaga dan lapar , perut kau akan berbunyi seperti lagu pop rock . Woahh gilaa best kalau perut aku berbunyi begituu . Oh maaf terkeluar tajuk . Begitu juga aku . Dan harap semua yang berpuasa hari neyy dapat bersabarr , begitu juga dengan akuu . Hm kijapp aku rasa lain hari neyy , haa yelahh kija sekolah kurang hari neyy , YA ALLAH biasalahh kelas cemerlang memangg kija sekolah berlambak lambak sampai membuatkan tekak aku nak termuntah harrharrharr , so kiranya if tak ada kija sekolah tuu kelas kitaorangg rasa merdeka untuk seketika waktu tuu alaa time tuu jehh esok esok hamek kau berlambak sampai idea aku yangg sedang membuak buak tuu sampai tinggal kering kontang macam kat padang pasir , haha . Okeh sekarangg ney aku nak cerita pasal isu ney , isu isu gurau senda yang tak kena tempat , masa ataupun tarikhh neyy sensitif yeahh , jadi bila sensitif kau berubah lah kan neyy tak ke arah yang sama , hadoyy . HAHA neyy yang tak boleh jadi neyy tapi if kau terasa maaf lahh aku tak berniat nak kutuk kau ke hapee pun tadi malam semasa nak niat puasa.


Okehh , jadi dan maka , demi dan untuk mempertahankan diri aku maka bersembanglah kami pasal kau , aku minta maaf lah tapi kadangg aku terpaksa sebab kau suka membuat kan diri aku rasa nak marah , serious neyy nampak takk . hishh Eh silap bukan marah , just annoyed kekadangg yelahh , suka menyampukk dan menganggap diri awak tuu lebih hebat dari Einstein tuu -.-' tuu yang agak geram . Maaf lahh tapi jangan risau sebab perkara neyy aku tak hamek hati pun sekadar iktibar kepada aku dan kawan aku . Jadi jangan lahh berdendam . *apa ayat neyy macam keling pun ada , puihh .

No comments:

Post a Comment